Herinnert u zich nog de Volvo 850's met de felgekleurde stickers op de achterkant? Of onze V40's met de felblauwe motorkap? Wij nemen u graag mee door de geschiedenis van ons wagenpark van 2001 tot heden!
Tussen 2002 en 2008 veranderde niet alleen het wagenpark van PWA, maar ook de identiteit. Van een prachtig kunstwerk van een van de eigenaren zelf tot een kleurrijk uiterlijk met de herkenbare blauwe aan- en uitknop. |
Na wat uitstapjes te hebben gemaakt met o.a. de Ford Escort uit 2001 zijn we uitgekomen bij de Ford Transit Connect die enkele jaren later opgevolgd werden door onze eerste herkenbare auto, de gekleurde Volvo 850's. Hier hadden we er destijds maar liefst 11 van in het wagenpark!
Leuk feitje | Wist u dat wij altijd een reserve Volvo 850 op de parkeerplaats hadden staan? De bijtelling op deze youngtimers was laag, maar het nadeel was dat er altijd een bij de garage stond. |
In 2018 vernieuwde PWA haar identiteit naar een meer zakelijke uitstraling, die ook werd doorgevoerd in de autostickers. Ook de bestaande caddy auto's kregen een nieuwe look, die van "draadloze glasvezel". Dit initiatief om buitengebieden te ontsluiten voor snel internet resulteerde in een unieke en herkenbare auto! Leuk feitje | Wist u dat wij heel vaak werden aangesproken op het feit dat 'draadloos en glasvezel' eigenlijk helemaal niet samen kan. Deze contradictie zorgde er grappig genoeg altijd voor dat we meer konden vertellen over ons product! |
In 2022 is het wagenpark toe aan de meest recente vernieuwing. De volvo's zijn natuurlijk niet meer weg te denken uit ons wagenpark, ditmaal de V60. Dit jaar is er wel een alternatief bijgekomen, de KIA Ceed! Uiteraard weer voorzien van de kleurrijke PWA-identiteit, discreter maar chiquer dan ooit! |
Een belangrijk moment voor jou als gebruiker en voor jouw bedrijf, omdat systemen zonder updates kwetsbaar worden voor beveiligingslekken, malware en cyberaanvallen.
Yealink is al meer dan tien jaar PWA's favoriete merk voor videoconferencing en unified communications (UC). We vertellen er graag meer over.
In 2023 signaleerden we al een toename in de bewustwording rondom ICT-beveiliging bij onze MKB-klanten en deze trend zet zich onverminderd voort in 2024.