Maak kennis met de 3CX telefooncentrale. 3CX is een ‘wereldberoemd’ platform dat eenvoudige en geavanceerde telefonie-functionaliteiten biedt aan bedrijven om hun telefonie beter te maken. Wat dacht u van keuzemenu’s, slimme wachtrijen voor uw bellers en integratie met Microsoft Teams? We vertellen u graag meer over 3CX en hoe u dit zelf kunt inzetten om uw klanten beter te bedienen.
Waarom 3CX inzetten?
Een 3CX-centrale is vooral goed toe te passen in bedrijven waar er veel telefoongebruikers zijn. Bij organisaties met meer dan tien toestellen is 3CX vaak al een stuk voordeliger dan hosted oplossing zoals KPN één en dergelijken. Deze kosten zijn aanzienlijk lager, omdat je niet per aangesloten toestel betaalt maar per gelijktijdig gesprek. U betaalt een vaste prijs per jaar voor de 3CX licentie en desgewenst hosten wij de centrale in de cloud voor u. Zowel de licentie als de hosting kunt u bij PWA regelen, inclusief de volledige installatie.
Wat zijn de opties van 3CX?
Hoe gebruikt PWA 3CX?
Uiteraard bieden wij diensten aan waar wij zelf achter staan. Het zal u dan ook niet verbazen dat wij zelf ook gebruik maken van de mogelijkheden van de 3CX telefooncentrale. Aangezien wij veel inkomend telefonisch verkeer hebben, moeten we dit op een goede manier structureren. Als u al eens met ons gebeld heeft, dan heeft u het keuzemenu vast al eens gehoord en wellicht onze receptionist aan de telefoon gehad. Via het keuzemenu bereikt u onze supportafdeling. Hier wordt u als beller ingedeeld in de skillbased wachtrij. Zo wordt u geholpen door de collega met de meeste kennis op het gebied van uw vraag of probleem. Onze teamleider kijkt uiteraard mee via het wallboard om te controleren hoeveel bellers er nog in de wachtrij staan en of we bellers gemist hebben. Tot slot maken wij ook gebruik van de CRM-integratie, zodat we direct uw gegevens bij de hand hebben.
Bent u benieuwd wat 3CX voor uw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op en wij verzorgen graag een demonstratie.
Sinds januari is Microsoft Copilot (ook) beschikbaar voor het MKB. PWA volgt de ontwikkeling van kunstmatige intelligentie op de voet.
PWA lanceerde onlangs de PWA Academy, een initiatief om medewerkers van elkaar te laten leren over PWA's IT-oplossingen, zowel technisch als commercieel.